Kulcsár Edina gőzerővel reklámozza a babakocsijukat, mely a Bors szerint közel félmillió forintba kerül. „Merj kitűnni a tömegből! Számomra ezt az üzenetet hordozza a babakocsink” – kezdte bejegyzésében a modell, majd így folytatta.
„Mindig is szerettem azokat az embereket, akik megjelenésükkel ki tudták nyilvánítani az egyéniségüket. Volt idő, hogy csak csendben rajongtam értük, miközben valahol én magam is szívesen viseltem volna nem szokványos dolgokat, csak féltem, hogy megszólnak miatta. Ilyenkor még erősen dolgozott bennem a megfelelési kényszer, de mára ezt már magam mögött hagytam, ami a babakocsinkon szerintem teljes mértékben megmutatkozik!” – olvasható a posztban.
A követőinek több sem kellett, szinte azonnal beleálltak a vihartól rettegő édesanyába.
„Tudással és értékteremtéssel kitűnni. Az valami. De egy babakocsival?”
„Értem én, hogy ki kell tűnni a tömegből, de azért ez már túlzás szerintem. Mitől tud a te babakocsid többet, ami drágább a többi babakocsitól, de viszont ugyanazt a funkciót tudja, mint sok más babakocsi, ami olcsóbb, de viszont ugyanazt a funkciót tudja, mint a drágább? A gyerek kb. 2 éves, max. 3 éves korig használja. Az oké, hogy divatosabb, de szerintem ez már hivalkodás. Legtöbb átlagember nem nagyon engedheti meg magának, hogy drága babakocsit vegyen a gyerekének.”
„Ha annyira gazdagok vagytok, nem felvágni kéne vele, hanem mondjuk adakozni, gáz vagy nagyon” – írták többek között a kommentelők.