Oké, de mi van, ha egy samponreklámból e három fontos kellék mindegyikét kihagyjuk és helyette a következőket választjuk: átlagos külsejű nők; problémás, megviselt haj; meglepő, a hajas fejbőrben bujkáló kis rémségek. Nos, lehet, hogy nehezen hihető, de az eredmény egy üdítő kivétel, amely messze kimagaslik a jobban vagy rosszabbul kivitelezett videóklipszerű samponreklámok sivár egyhangúságából.
A Sunsilk úgy döntött, hogy szakít a hagyományokkal, és legújabb kampányát rémes frizurákat létrehozó rémekre alapozza. Ráadásul a kis rémségek a reklámfilm jelentős részét maguknak sajátítják ki, teljesen kiszorítva ezzel a többi samponreklámban megszokott látványos, lassított snitteket vagy a sztármodelleket. A Sunsilk ezzel nemcsak a film kivitelezését változtatta meg, de egy alapvetően új koncepciót hozott létre.
Egy átlagos samponreklám az esetek nagy többségében végeredmény-orientált, és a hatásmechanizmust írja le. A kampányok fő célja az, hogy megismertessék a fogyasztókat azzal az idealizált hatással, amit az összetevők kifejtenek, illetve hogy bemutassák azt a végeredményt, amit elvárhatunk tőlük.
Az egész játék a rémekkel és a realisztikus frizurák mind-mind egy érzés, az én is pont ilyen bénának érzem néha a hajam gondolatának vizuális megfogalmazása. A film azzal, hogy kitalált szörnyekkel szemlélteti a hajjal kapcsolatos gondokat, és a női szereplők saját érzéseit és félelmeit vetíti ki, némileg viccessé is teszi, kifigurázza az amúgy is bosszantó problémákat.
Kérdés, hogy ez az őszinte, problémacentrikus megközelítés, a szokásosnál hétköznapibb karakterek és persze a szörnyen aranyos rémek mennyire tudják belopni magukat a magyar nézők szívébe? Mi mindenesetre drukkolunk nekik.