Új szintre emelte a sokszínűségről való hazai párbeszédet a Nyitottak Vagyunk az idei OPEN Conference-en. A céges sokszínűséggel foglalkozó legnagyobb régiós esemény 300 résztvevővel, 50 előadóval és 100 nagyvállalat képviseletével került megrendezésre. A magyar kontextuson messze túlmutató konferencia nagyképet adott arról, hogy miről is szól a nyitottság, és hol tart az erről való nemzetközi üzleti diskurzus.
A konferencia a társadalmi fenntarthatóság számos aspektusát érintette, többek közt a roma és LGBTQ+ inklúziót, a megváltozott munkaképességű szakemberek foglalkoztatását, a női karrierutakat, valamint rámutatott több iparág sokszínűség, egyenlőség, befogadás területén jelentkező kihívásaira.
A Nyitottak Vagyunk az OPEN Conference-en mutatta be az idei országos kampányát. A kampányfilmben 33 cég vezetője közösen tette le a voksát az ítélkezésmentes, nyitott és befogadó vállalati kultúra építése mellett.
A Nyitottak Vagyunk idei kampányvideója:
A kampánynak kettős célja van: egyrészt a Nyitottak Vagyunk szeretné felhívni a figyelmet arra, hogy a nyitottság érték, valamint a munkavállalók elköteleződését és személyes komfortérzetét is emeli. Másrészt a Nyitottak Vagyunknak az is célja, hogy növelje azon vállalatok számát, amelyek érdemi, stratégiai lépéseket tesznek a sokszínű vállalati kultúra irányában.
A Nyitottak Vagyunk 10 éve alakult azzal a céllal, hogy megmutassa: nyitottnak lenni érték, és a nyitott cégek nemcsak sikeresebbek, de az ott dolgozók boldogabbak is. A nonprofit szervezetnek több mint 30 tagja van, a missziójához eddig 1132 vállalat csatlakozott.
„Az elfogadás és a sokszínűség nemcsak társadalmi, hanem üzleti érték és érdek is. A DEI (Diversity, Equity and Inclusion) azokról az emberekről szól, akiket a cégek foglalkoztatnak, akik előállítanak és alkotnak, valamint azokról a közösségekről, akiket kiszolgálsz a termékeddel. A sokszínűség igazából mindannyiunkról szól” – mondta Sásdi Helga, a Nyitottak vagyunk igazgatótanácsának elnöke.
A kampányfilm az RTL és az AMC felületein, valamint országos médiumokban, a Forbes, a Ringier, az Elle, a Marie Claire és az nlc.hu felületein fog futni az év hátralévő részéig.