A Sport Illustrated egy hetente megjelenő sportmagazin az Egyesült Államokban. 1964 óta minden évben megjelenik a lap nagy érdeklődéssel várt fürdőruha-kiadványa is, amelyben híres modellek egzotikus helyeken pózolnak sokat sejtető öltözékükben.
Ezúttal a készítők valószínűleg próbáltak nagyon modernek lenni és ennek szellemében a #MeToo-kampányhoz csatlakozni a fürdőruhás számmal. Tették azonban mindezt úgy, hogy még egy falatnyi bikinit sem adtak modelljeikre. A képeken szereplő nők testét mindössze néhány hangzatos(nak szánt) szlogen fedi úgy, mint „anya”, „ember”, „művész”, „igazság”.
MJ Day, aki negyedik éve szerkeszti a lapszámot, a Vanity Fairnek azt mondta, szeretné, ha ezek a képek felvennék a harcot a nők tárgyiasítása ellen, és inspiráló üzenetet közvetítenének. Hozzátette: az „In Her Own Words” (Saját szavaival) című fotózás során is a modellek sokkal inkább résztvevők voltak, és nem tárgyak.
A magunk részéről elég szerencsétlennek és erőltetettnek találjuk a magazin ötletét. A #MeToo lényege a küzdelem a szexuális zaklatás és a nők tárgyiasítása ellen. Aki ezt úgy próbálja megvalósítani, hogy még a fürdőruhát is eltünteti a fotómodellekről, annak nem igazán ment át az üzenet.