Nem kell látványos helyszín, sem rengeteg szereplő, ha van egy jó és izgalmas történet, akár egy lengőajtónál is játszódhat egy reklám, mert le fogja kötni a nézőt. Ezt az ideológiát tették magukévá a ’70-es években a bankszektorban tevékenykedő marketingesek is, amikor megalkották ezt a reklámot.
Egyetlen lengőajtó és rengeteg ember – ez volt a koncepció, a reklámot pedig tényleg végignéztük. Persze, az is lehet, hogy azért, mert a moziban a filmek előtt sokszor adták, és nem volt más lehetőségünk.
Szerény keresetű csini irodistákat, aktatáskás-öltönyös üzletembereket, gazdag, állattetemet a nyakában viselő nagynéniket, ifjú házasokat mózes kosárral, Lenke nénihez hasonló nyugdíjasokat, ballonkabátos szatírokat, cuki papókákat, okos, a jövőjükre gondoló gyerekeket és trappert hordó kamaszokat – mindenkit nyitott ajtókkal várt a bank a retró reklám szerit.