Egy ausztrál Aldiban vásárolt wok okozott csalódást egy családanyának, egyetlen használat után már dobhatta is ki a kukába. Az átszámítva 1200 forintot érő serpenyőt 10 percig használta, majd egyszerűen megolvadt. Erin Sammut először azt feltételezte, hogy a fura, égett szagot abból az okból kifolyólag érzi, hogy új az edény, ezért a tűzhelyen hagyta.
„Miután 10 perc múlva ellenőriztem, észrevettem, hogy súlyosan megolvadt, és már nem tapadásmentes wok volt. Csalódott voltam, függetlenül attól, hogy mennyire keveset költöttem rá, mert azt gondoltam, hogy minden Aldi-termék minőségi teszten esett át.”
Sammut másnap reggel visszavitte a wokot az áruházba, ahol azonnal visszakapta a pénzt anélkül, hogy bármilyen magyarázatot adott volna. Az Aldi Australia szóvivője elmondta a FEMAILnek, hogy tudomásul vették az Aldi bonnyriggi boltjában tett panaszt.
„Az ALDI munkatársai megtérítették az ügyfél kárát, mi pedig azonnal kivizsgáltuk a panaszt és a felhasználással kapcsolatos körülményeket. Megerősíthetjük, hogy egyedi esetről van szó, nem kaptunk még ilyen jellegű panaszt a termékkel kapcsolatban. Szigorú minőségbiztosítási folyamatokkal ellenőrzünk, termékeinket mindig kipróbáljuk, hogy a legmagasabb minőséget adjuk. Ha egy ALDI áruházban értékesített termék nem felel meg a szigorú minőségi előírásoknak, a lehető leghamarabb foglalkozunk a problémával, és mindig bevonjuk a termékeket, ha ügyfeleink számára kockázatot jelentenek.”