Köztudott és megalapozott tény, hogy mi, nők sokkal alkalmasabbak vagyunk a vásárlásra, mint a férfiak. Kifejezetten érzékeny szenzoraink vannak a leárazásokra, az akciókra, és valójában akkor is pénzt takarítunk meg, amikor költekezünk – legalábbis mi így érezzük. Léteznek azonban olyan élethelyzetek, amikor másra kell bízzuk a vásárlást, és magunk helyett párunkat küldjük el becserkészni a dobozos tejet, a fagyasztott zöldborsót, vagy éppen a bontott csirkét.
Ez viszont sok kockázattal járhat, mert közel sem biztos, hogy mátkánk azzal tér haza, amiért valójában ment. Remek példa erre ez a retró reklám is: a szórakozott férj – kezében az elmaradhatatlan hálós szatyorral – boltba menet megbotlik egy fura pöcökben, ami teljesen leköti a figyelmét. Kiderül, hogy emberünk egy csiklandós óriásgiliszta földből kiálló végére lelt, és nem sokkal később már a gigantikus gilisztával menetel diadalittasan hazafelé. Otthon a felesége az óriás kukac láttán minden bizonnyal sokkot kap, és magából kikelve zavarja vissza férjét bontott csirkéért. Tipikus.