Kérdés persze, hogy a megajándékozott gyerekek is annyira kivételes lehetőségként értékelik-e majd. A Toygaroo koncepciója egyszerű, és a spórolásra épül. Óriási online adatbázisból kínálják a legvonzóbb játékokat a gyerekeknek, különböző csomagokban, 30, illetve 60 napos időtartamra. Mindegyik jó állapotú, környezetbarát tisztításon átesett darab, az egyetlen hibájuk, hogy nem maradhatnak örökre a megajándékozott gyerek tulajdonában. Újszülöttektől az iskolásokig minden korosztálynak tartanak játékot, törés vagy sérülés esetén pedig kedvezményes áron lehet, pontosabban kell megvenni a bérelt játékot.
A Toygaroo előtt már volt egy hasonló próbálkozás. Egy amerikai anyuka alapított Baby Plays néven online játékkölcsönzőt, aki nehezen dolgozta fel, hogy miután ikreinek megvásárolta a létező legdrágább játékokat, azok pár héten belül elvesztették a lelkesedésüket irántuk. A megunt, de jó állapotú játékoknak sokkal jobb és jövedelmezőbb sorsot szánt, sőt több száz ezer dollárt fektetett új játékok vásárlásába, amelyből az ügyfelek korcsoportonként választhatnak. 30 dollár körüli összegért négy játékot választhatnak, amelyeket azonban három hónap után kötelesek visszaküldeni.