Victoria Beckham 10 évvel ezelőtt alpította meg divatbirodalmát. Jelenleg négy ruházati vonal tartozik a márkához és a londoni flagship bolt, illetve az online áruház mellett több mint 400 üzletben kaphatók a termékeik a világ mintegy 50 országában.
Az elmúlt év során azonban a márka veszteségei 2 millió angol fonttal, vagyis mintegy 720 millió forintnak megfelelő összeggel nőttek az előző évhez képest és így elérték a 10,2 millió fontot, azaz közel 3,7 milliárd forintot.
A szakértők azonban úgy vélik, hogy Victoria Beckham, akinek a márkaértéke mintegy 240 millió angol font, középtávon így is nyereséget termel.
Tavaly decemberben a NEO Investment Partners 30 millió fontot fektetett a vállalkozásba, egyfelől a fizikai értékesítési pontok, másfelől pedig az online áruház fejlesztésének céljából. A márka újraterveztette weboldalát, jelenleg már több mint 120 országba szállítanak.