A kampányt, amely 2013 őszén indult egy globális médiakampány részeként, a díjnyertes brit fotográfus, Nick Knight, a House and Home, a világ egyik első számú angol nyelvű lakberendezési magazinjának munkatársa fényképezi, Ronnie Cooke Newhouse, a lap kiemelkedő tehetségű művészeti igazgatójának kreatív irányításával.
A képeken a gyönyörű Miranda Kerr a Swarovski legkedveltebb nappalra és estére szóló termékeiben ragyog. Az ékszerek kiemelik a sztár természetes szépségét, a Nick Knight által választott angol vidéki tájak, a pazar, rózsakerti csendéletek pedig tökéletes háttérként szolgálnak.
A nemzetközi kampány egy tévéreklámot is tartalmaz, amelyet Olaszországban, Franciaországban és Hongkongban mutatnak be – zenéjét Pharrell Williams énekes, dalszerző és producer írta és adja elő.
Nadja Swarovski, a Swarovski Igazgatótanácsának tagja a következőt nyilatkozta: „Nagy öröm számunkra, hogy olyan kreatív erőkkel dolgozhatunk az új kampányon, mint Ronnie Cooke Newhouse és Nick Knight.
Nick kerti rózsái és Miranda frissessége, szépsége és eleganciája gyönyörűen kiegészítik és kiemelik a Swarovski modern ékszereit.”
Ronnie Cooke Newhouse kreatív igazgató így kommentálta a kampányt: „Miranda Kerr, angol kerti rózsák, Swarovski-ékszerek, Nick Knight tehetsége és Pharrell Williams eredeti zenéje – a tökéletes összhangból szépség, melegség, divatosság és kívánatosság születik.
Csupa olyan dolog, amit szeretünk…”