Lecseréli a Coca-Cola a #loveislove kampány plakátjait Budapesten. Az azonos nemű párokat üdítősüvegek váltják a képeken, de a szivárvány színei maradnak a cég reklámkampányában – írja a 24.hu.
Mint arról mi is írtunk, a fideszes Boldog István hétvégén bojkottra szólított fel mindenkit, amiért a Coca-Cola azonos nemű párokkal is reklámozza üdítőitalát. Ezt megfejelve a Pesti Srácok a kerekesszékeseket is sértegető cikket közölt.
A cég később azt nyilatkozta, nem változtatják meg a plakátokat. Most mégis ez történik, a 24.hu ezért megkereste a Coca-Colát, válaszukkal mi is frissítjük cikkünket.
Frissítés!
Boldog István és a Hit Gyülekezete is örült a cserének, mint a fideszes képviselő fogalmazott: „Egy csatát megnyertek”. A Coca-Cola a 24.hu-nak küldött válaszaiból azonban nem ez derül ki. Azt közölték, hogy „a kampány a Sziget indulásával a második szakaszába lépett, szerdától a Szigeten és a hirdetési felületeiken is a szivárványos címkével ellátott 0,5 literes palackos Coca-Cola és Coca-Cola zero áll a középpontban. A kampányt eredetileg is így tervezték.“
(Kiemelt kép: Neményi Márton)