Aktuális

A Coca-Cola is megszólalt a plakátügyben

A cég azt írja: a szeretethez, szerelemhez való jog mindenkié.

Mint arról beszámoltunk, a homofóbiára fogékony körökben felháborodást váltottak ki a Coca-Cola budapesti plakátjai, amelyek azonos nemű párokat ábrázolnak, és a #loveislove, azaz „a szerelem, az szerelem” felirat látható rajtuk. Boldog István fideszes képviselő egyenesen bojkottot hirdetett: állítása szerint addig nem fog Coca-Cola-termékeket fogyasztani, amíg el nem távolítják a plakátokat. 

A Budapesti Közlekedési Vállalat ezután magyarázkodó közleményt adott ki, amelyben azt írják, nem ők felelősek a metrós reklámokért.

A plakátügyben most megszólalt a Coca-Cola is. Hétfői közleményükben azt írják:

„Hiszünk abban, hogy mindannyian egyenlőek vagyunk, függetlenül a nemzetiségtől, vallástól, nemtől, életkortól, etnikai származástól, beszélt nyelvtől, hobbiktól és véleményektől. Hiszünk abban, hogy mind a hetero-, mind a homoszexuálisoknak joga van azt a személyt és úgy szeretni, ahogy nekik a legjobb.”

Kiemelték, hogy az egyenlőség és a sokszínűség alapvető értékek, és ezen értékek előtt tisztelegnek a cég szivárványos plakátcímkéi is, amelyek több országban megjelennek.

Azt is írják, hogy a kampányt városszerte kihelyezett plakátok kísérik. „A háromféle plakáton egy-egy Coca-Colát ivó pár szerepel – hetero- és homoszexuális párok egyaránt. Ezzel valóban szeretnénk üzenetet közvetíteni: a hitünket abban, hogy mindenkinek joga van a szeretetre, szerelemre; hogy a szerelem érzése ugyanaz (#loveislove). Sok reklám – nemcsak a Coca-Coláé – esetében megoszlik az emberek véleménye: van, akinek tetszik, és van, akinek nem. Természetesen tiszteletben tartjuk, ha másoknak eltér a véleménye a miénktől” – írják.

(Index)

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top