Szabadidő

Botrányt okoztak a metrós reklámok, a BKV elhatárolódik

Az azonos neműek közti szerelem elfogadását hirdetik a Coca-Cola-reklámok. A BKV közleményben reagált az „online médiában bírált” hirdetések ügyére.

Az azonos neműek közti szerelem elfogadását hirdető reklámok kerültek ki a budapesti metróban, ami homofób felháborodást váltott ki a neten – írja az Index. A Coca-Cola #loveislove, azaz „a szerelem az szerelem” feliratú, egy női, illetve egy férfi szerelmespárt ábrázoló reklámjai a Széll Kálmán téri metrómegállóban tűntek fel a napokban, de más megállókban is láthatók.

A Budapesti Közlekedési Vállalat erre közleményt adott ki, amelyben gyakorlatilag kivonja magát az állásfoglalás alól azzal, hogy nem ők a felelősek a metrós reklámokért. Azt írják, a reklámfelületek hasznosításáért nem ők felelnek, hanem az erre szerződött külső partnereik. Ilyenből kettő van, a mostani reklámhelyeket is érintő hirdetéseket 1999 óta a Peron Reklám Kft. szervezi (illetve maguknak a járműveknek az esetében az ő szerződött albérlőik). Ezenkívül azt is közli a BKV, hogy a reklámfelületeik hasznosítására épp folyamatban van egy közbeszerzési eljárás, amely heteken belül lezárul.

Kiemelt kép: illusztráció, MTI Fotó: Máthé Zoltán 

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top