Adventi játékunkon a következő ajándékot nyerheted meg:
Yardley-termék
A YARDLEY LONDON története egészen az 1770-es évekig nyúlik vissza, egészen III. György király uralkodásának idejébe. Brit öröksége és az illatok alkotásának szakértelme nők számos nemzedékét szolgálta ki évszázadokon keresztül. Filozófiája akkor és most is ugyanaz volt: Anglia sokszínű és változatos virágai által inspirálva, természetes összetevőket felhasználva kreáljon sikeres és elragadó illatokat. A kezdeti időkben hírnevét a szappangyártás alapozta meg, 1920-ban megkapta az első kinevezését a királyi udvar beszállítója címére, melyet további 5 termékkel sikerült elérnie a rákövetkező évtizedekben.
Nem csupán a termékeivel lett világszerte ismert, hanem a reklámkampányai is nagy port kavartak fel: a 60-as években a világhírű brit modell, Twiggy, a 90-es években pedig Linda Evangelista volt a márka arca. 1972-ben pedig a Forma 1 versenyen a cég a McLaren csapatát szponzorálta az új férfi illat vonalának bevezetése kapcsán.
A YARDLEY LONDON kiállta az idő próbáját, illatait, fürdő- és testápolási termékeit számos díjjal jutalmazták világszerte. Az elmúlt évtizedben a klasszikus virágillatai megújultak az új idők kívánalmainak megfelelően, modern virágillat költemények pedig utat találnak a fiatalabb nemzedékekhez is. Az ENGLISH ROSE a rózsa örök szerelmeseinek, a FREESIA&BERGAMOT a frissítő és citrusos illatok kedvelőinek, a BLOSSOM&PEACH pedig a nőies, gyümölcsös-virágos illatok hódolóinak kínál örömöt. A férfiakról pedig a GENTLEMAN kollekció gondoskodik stílusos, kifinomult illataival. Az ELITE a modern, elegáns férfi illata, amely nem harsány, mégis energiával tölt fel.