Forrás: http://bottomline.msnbc.msn.com |
Híres amerikai üzletláncok, köztük a Macy’s, Wal-Mart és a Best Buy is komolyan épít facebookos rajongótáborára, és elsőként oszt meg velük minden akciókkal kapcsolatos újdonságot.
Az egyik legérdekesebb mégis a Lowe’s brand vásárlókedv-fokozó technikája a közösségi médiában. Ők „X-faktoros” stílusban szavaztatták meg követőikkel, melyik a kedvenc termékük a cég kínálatából. A győztesnek kihozott terméket árát végül levitték, hogy a rajongók áron alul juthassanak kedvencükhöz.
A Best Buy legutóbbi promóciójára eseményt hozott létre a Facebook-profilján, amelyre rajongóik közül 28 ezren igazoltak vissza, vagyis jelezték, hogy mindenképp mennek hozzájuk vásárolni a megadott napon.
A jelek szerint megéri ez a fajta interaktivitás, közösségi oldalakon való kapcsolattartás a vásárlókkal, felmérések ugyanis azt mutatják, a Facebook-rajongók 40-50 százalékkal több időt töltenek a boltokban, mint akik nem követik az adott céget, márkát, üzletet.