Mindenkinek megvan az elképzelése a tökéletes karácsonyról. A Pepco ezen felbuzdulva indította el első karácsonyi imázskampányát.
A “Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel ellátott kampány két testvér történetét meséli el, akiknek rivalizálása megható és örömteli karácsonyi megbékéléssé alakul.
A karácsonyi reklám a testvérek karácsonyi előkészületeit és az ezzel járó kreativitást állítja a középpontba. A két szereplő ártatlan rivalizálásának bemutatása mellett a történet arra is rávilágít, hogy a szeretet és a meghittség hogyan köt össze embereket.
„Olyan történetet akartunk létrehozni, amely egyrészt bemutatja a mindennapi családi kapcsolatok mélységét, másrészt lehetővé teszi, hogy mindenki azonosuljon a főszereplőkkel. A karácsony az évnek az az időszaka, amikor azt ünnepeljük, ami igazán számít” – magyarázta Agnieszka Olejniczak, a Pepco marketingigazgatója.
A “Mindannyian különbözőek vagyunk” kampány amúgy egy 48 perces hangoskönyvvel egészül ki, amely Magdalena Witkiewicz A nővérek című történetét dolgozza fel. A történet Pálmai Anna színművész hangján kel életre, és megtekinthető a Youtube-on:
de olyan streamingplatformokon is hallgatható, mint a Spotify vagy a SoundCloud.
Kiemelt fotó forrása: Pepco