Az elmúlt évben csaknem tíz százalékkal, 608 ezerre emelkedett a Díjnet regisztrált ügyfeleinek száma. A társaság elektronikus számlakezelési szolgáltatásán keresztül bemutatott számlák száma 18 százalékkal, 7,3 millióról 8,6 millióra emelkedett 2017-ben, ezeknek több mint felét a rendszeren keresztül fizették ki az ügyfelek. Tavaly négy új szolgáltató csatlakozott a Díjnethez, amelyen keresztül ma már 27 számlakibocsátót érhetnek el a befizető ügyfelek.
A Díjnet Zrt. közölte: tavaly a legtöbb számlát a Díjbeszedő Holding Zrt., a Magyar Telekom Nyrt., a UPC Magyarország Kft., az NKM Földgázszolgáltató és a FŐTÁV Zrt. küldte a rendszeren keresztül. A UPC ügyfeleinek 28 százaléka kezeli számláit a Díjneten, a Díjbeszedő esetében 22, míg a FŐTÁV ügyfélkörében 13 százalék ez az arány.
Bár a csekkfizetés még sokáig része marad a hazai számlázási kultúrának, évről évre dinamikusan hódít az elektronikus számlakezelés a hagyományos módszerekkel szemben.
A 2007-ben alapított Díjnet Zrt. Magyarország egyik vezető e-számlakezelési szolgáltatója, amely 51 százalékban a Takarék Csoport, 49 százalékban a Magyar Posta tulajdonában áll.