nlc.hu
Család
Megható reklámfilmben nézhetjük meg, hogy röpül el az életünk

Megható reklámfilmben nézhetjük meg, hogy röpül el az életünk

Egyszerre szívbemarkoló és kreatív az a japán reklámfilm, mely másfél perc alatt szalad végig fel az átlagos élethosszon, azaz 72 éven.

71,8 Second Life – azaz „71,8 másodpercnyi élet” a címe a japán Glico élelmiszergyártó cég új reklámjának, mely messze túlmutat egy hagyományos reklámon. A kisfilm szuper kreatívan és szívbemarkoló módon szó szerint lepergeti a szemünk előtt az egész életünket.

A kisfilm alkotói ugyan véresen komolyan vették a részleteket, a reklám hangulata szerencsére mégis könnyed maradt. A cím a várható élettartam világátlagára utal, mely jelenleg pontosan 71,8 év. A különböző életszakaszok megjelenítésére különböző életkorú színésznőket kértek fel – így összesen 72 nő szerepel a reklámban.

Minden életkorra egyetlen másodperc jut, a babakor épp olyan gyorsan száll tova, mint a kamaszévek vagy az időskor. Ennél hatásosabban talán semmi nem érezteti, milyen rekordsebességgel múlik el az életünk.

mymodernmet

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top