Amikor Philip Green észrevette a Radox márka tusfürdőin található feliratokat, kikelt magából. Míg a férfiaknak szánt mosakodószer flakonjain az Érezd magad sportosnak, erősnek, emberfelettinek! szlogen díszeleg, addig a női változatain a varázslatos, mesés és egzotikus jelzők kaptak helyet.
A kozmetikai cégnél azt mondták, hogy mivel a termékeket mind a férfiak, mind a nők használhatják, emiatt különböző igényeket szolgálnak ki.
„A feleségem és a lányaim kétségtelenül sportosak és erősek, ezért meglehetősen ideges voltam, amikor megpillantottam a feliratokat. Semmiképpen sem fogom megvenni a Radox termékeit, amíg el nem távolítják a szexista címkéket. Mint tanár, sokat dolgozom az iskolában az egyenlő bánásmód előmozdításáért, ez a szexizmus pedig felér egy pofonnal. Azt gondolom, ezek a tusfürdők rossz üzenetet közvetítenek” – vélekedik Philip.
„A nők is lehetnek erősek és hatalmasak, a férfiak pedig varázslatosak. Elítélem, hogy a nőket csak egyféleképpen akarják látni. A mindennapi szexzimus olyan mélyen gyökerezik a kultúránkban, hogy az emberek túlnyomó többsége nem veszi észre. Azt szeretném, hogy a lányaim olyan világban nőjenek fel, ahol nem jelent problémát az, hogy milyen nemű vagy, sem a fizetségben, sem az élet más területén” – tette hozzá.