Douglas Davila lánya a Raleigh-Durham Nemzetközi Repülőtérről – San Franciscón keresztül – Spokane-be tartott. Noha a család 75 dollárt fizetett, hogy egyedül utazó, kiskorú gyermekét a légitársaság munkatársa kísérje, a fiatal lány azt állítja, hogy az Alaska Airlines képviselője egyszer sem volt mellette. Végül talált egy segítőkész embert, aki hagyta, hogy használja a mobiltelefonját.
„Nehéz, amikor az ember meghallja a fiát vagy a lányát, aki azt mondja, egyedül van San Franciscóban” – mondta Douglas Davila. „Szívem a torkomban dobogott. Reszkettem” – tette hozzá a zaklatott apa.
Az Alaska Airlines weboldalán az olvasható, hogy a kísérő nélküli kiskorúak számára nyújtott szolgáltatást igénybe vevők bízhatnak állandó felügyeletükben. „Miután gondozásunkra bízta gyermekét, folyamatosan felügyelünk rá” – írják.
A légitársaság elnézést kért, és visszatérítette a 75 dolláros díjat a családnak, illetve egy nyilatkozatban válaszoltak, amelyben azt állították, hogy az Alaska Airlines munkatársa találkozott Davila lányával a San Franciscó-i nemzetközi repülőtéren. Azt mondják, hogy a kísérő megkérte a lányt, hogy várjon, mert technikai probléma miatt késik a gép.
A család a repülőút teljes árát szeretné visszakapni, nem csak a kísérőszolgáltatás díját.
(via)
Kiemelt kép: illusztráció, iStock