Egy házaspár megdöbbenve értesült arról, hogy egy légitársaság 13 hónapos kislányuk jegyét egy másik járatra foglalta át. Stephanie és Andrew Braham 20 órán keresztül próbált egyeztetni a céggel, és ezen idő alatt több mint ötvenszer hívták az ügyfélszolgálatot. Végül a helyzetet úgy sikerült megoldani, hogy a család a tervezethez képest 12 nappal később indul haza Rómából.
„Vérlázító, ami történt, de remélhetőleg két hét múlva már tényleg hazajutunk. Bár ebben csak akkor lehetünk biztosak, ha már felültünk a gépre, és az már fel is szállt. Nem hiszem, hogy igazán biztosak leszünk benne, amíg fel nem szállunk arra a gépre, és a gép ebben a szakaszban még a levegőben van” – nyilatkozta az édesapa.
A légitársaság azóta elnézést kért tőlük, állítólag egy adminisztrációs hiba miatt fordult elő, hogy az egyéves gyermek jegyét átfoglalták. „Felkeressük a családot, hogy támogatásunkról biztosítsuk őket, és vissza fogjuk téríteni nekik a szállásköltséget” – tette hozzá a Qantas szóvivője.
(via LadBible)