Egészség

Győrfi Pálra támad Csuja Imre az OMSZ új kampányfilmjében

A tavalyi sikerén felbuzdulva az Országos Mentőszolgálat Alapítványa leforgatta a döbbenetesen vicces Csuja Imre-spot folytatását, ami még annál is jóval viccesebb lett.

Tavaly mi is írtunk arról a roppant tanulságos videóról, melyet Csuja Imrével forgatott az Országos Mentőszolgálat Alapítványa. A spotot közel egymillióan nézték meg a YouTube-on, a második epizód pedig simán hasonló karriert futhat be. “Megígértük a folytatást, ami el is készült” – mondta dr. Czakler Éva, az OMSZ Alapítvány alelnöke, mentőorvos, aki maga is szerepet vállalt az új epizódban. Herendi Gábor rendező és az alkotói stáb további szereplőkkel, közöttük Győrfi Pállal, az OMSZ szóvivőjével kiegészülve ott folytatta a történetet, ahol az tavaly abbamaradt. Az “1% – Nekünk sokat számít” névre keresztelt spot ezúttal a személyi jövedelemadó 1 százalékának felajánlására fókuszál.

Az életmentés közös szívügyünk

“755 mentőegység és 7800 mentődolgozó küzd azért, hogy mindenkihez időben érkezzen a segítség. Az OMSZ működtetése ugyan állami feladat, de közös felelősségünk, hogy a mentőknek mindig a legkorszerűbb eszközök álljanak rendelkezésükre az életmentéshez – magyarázza Győrfi Pál szóvivő.

Az Országos Mentőszolgálat Alapítvány az 1%-ot felajánlók és a magánadományozók segítségével mindehhez évente 150-200 millió forintos nagyságrendben járul hozzá. Jelenleg átadás alatt áll 5 db LP-15 típusú defibrillátor, 10 db gerinchordágy és 10 db lélegeztetőberendezés 68,7 millió forint összértékben, valamint folyamatban van 23 db Lucas2 típusú mellkasi kompressziós berendezés és 5 db mentőorvosi kocsi megvásárlása, összesen 128 millió forint értékben.

Magyarországon évente közel 25 ezer ember lesz hirtelen szívhalál áldozata.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top