Kétes ajánlatokra és hirdetésekre bukkant az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) a járvánnyal összefüggésben piacra dobott termékeknél- írja a Portfólió.
A webáruházak indokolatlanul magas árakat adtak meg és súlyos károkat okoztak azzal is, hogy megalapozatlanul állították, hogy az árú képes megelőzni vagy hatástalanítani a koronavírus-fertőzést.
Az uniós akcióban résztvevő 27 ország összesen 268 webáruházat ellenőrzött, és 206 esetben volt szükségessé további intézkedés.
Ami új volt a mostani családokban az, hogy a trükközők indirekt módon, képek vagy ábrák segítségével sugallják, hogy termékeik gyógyhatással rendelkeznek.
(via)
(Kiemelt kép: illusztráció, Pixabay)
Így változott meg a világ a koronavírus miatt
- „Furcsa volt ott házasodni, ahol dolgozunk” – kórházban kelt egybe egy nővér és egy orvos
- Gigantikus koronával tartják a távolságot a Burger Kingben