nlc.hu
Egészség
Kilenc órán át éheztették egy repülőgépen

Tönkretették a vakációját: 9 órán át éheztették egy repülőgépen

Gluténérzékenységben szenved, és erre nem volt tekintettel a légitársaság egy kilencórás úton.

A 32 éves Amber Fisher eléggé kiakadt a British Airways légitársaságra. A légitársaság weboldala ugyanis azt hitette el vele, hogy elég, ha felszálláskor jelzi az egyik légiutaskísérőnek az allergiáját, és intézik is a dolgot. A gépen ülve viszont már azt közölték vele, hogy elfogadta a normál ételt becsekkoláskor, és ezen már nem tudnak változtatni – írja a LadBible.

Repülőgépek

Képünk illusztráció (Fotó: Pixabay)

A repülő személyzete nagy nehezen összeszedett neki néhány gluténmentes snacket (répát, csokiszeletet, popcornt és egyéb rágcsálnivalót) és ezzel kellett kibírnia az utat Londonból a Dominikai Köztársaságig. Ehhez a személyzet a saját ételadagját használta fel. Amber elégedetlenkedett, hogy ezzel a jelentéktelen ételmennyiséggel kell kibírnia az utat kilenc órán át, de a válasz az volt, hogy nem tudnak mit tenni, ugyanis nincs a fedélzeten más. Persze megette az összeset, de ez csak rágcsa volt, amit az ember tévézés mellé eszik a kanapén, nem olyan étel, amivel jól lehet lakni. Mivel utoljára odahaza evett kora reggel, az út végére az éhségtől kis híján összeesett, annyira erőtlenné vált. Annyira rosszul lett, hogy leszálláskor belehányt egy zacskóba. Viszont gyakorlatilag csak vizet hányt, mivel annyira üres volt a gyomra. Úgy érzi, az „élmény” tönkretette a nyaralását, ugyanis még napokig szorongott utána. A légitársaság zavaros weboldalát és kommunikációját okolja a történtekért, ami megjegyzi, hogy az allergiát beszálláskor mindig jelezni kell a személyzetnek, ugyanakkor azt is írják, hogy lehet speciális menüt is igényelni, de ezt legalább 24 órával felszállás előtt kell megtenni.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top