Vasárnap este kilenckor kellett volna felszállnia a Stockholmból Budapestre tartó WizzAir gépnek, de ez nem történt meg. A járat indítását hétfőre halasztották. A légitársaság nem tudott szállást intézni, az utasok a reptéren töltötték az éjszakát – számolt be a 444.
Az utasok még délután öt körül arról kaptak egy értesítést, hogy a gép várhatóan 40 perc késéssel fog indulni, írta az egyik utas. A beléptetés elkezdődött a reptéren, aztán állítása szerint egyszer csak leállt, és az indulás egyre késett. Hivatalos tájékoztatást nem kaptak, hajnali egy óra körül a gép pilótája azt mondta, műszaki hiba van, amihez alkatrész kell, ezért az indulást elhalasztják másnap délután kettőre. Akkor azt mondta a társaság, hogy intéz szállást és transzfert.
A biztonságiak ezután kitereltek mindenkit a váróba, ahol az utas szerint őrületes kommunikációs káosz volt. Két óra sorban állás után azt mondták, hogy a reggeli budapesti gép betelt. A WizzAir mégsem tudott szállást intézni, az utasok a non-stop nyitva tartó reptéren töltötték az éjszakát. A mostani tervek szerint hétfőn 14.40-kor indul majd egy gép Budapestre.
A WizzAir Facebook-oldalán ugyan nincsen információ arról, hogy törölték a stockholmi járatot, viszont igen sok dühös utas írt kommenteket a egyéb járattörlések miatt. Többen arra panaszkodtak, hogy szorult helyzetben nem kaptak semmilyen információt a társaságtól, barátságtalan volt velük a személyzet és gyakorlatilag utolérhetetlen az ügyfélszolgálatuk.
Augusztusban fél napig várakoztak a Wizz Air utasai Hévízen a 35 fokos hőségben, miután madárrajjal ütközött a társaság egyik gépe. Júliusban mentesítő járatot indított a társaság Londonba miután egy korábbi járatuk utasai az angol fővárosban rekedtek.