Szerencsétlenkedő háziasszonyokról szóló vicces videónak indul, majd a végén véresen komoly társadalmi problémát vág az arcunkba az a videó, ami a nők elleni erőszak ellen küzdő NaNe számára készült. A színes kampányfilmben szépen rendezett otthonokban csinos feleségek magyarázzák, milyen háztartási balesetet szenvedtek.
Az egyik legurult a lépcsőn, a másik magára borította a forró levest, a harmadiknak a kezére vágódott az ablak. A végére viszont fokozatosan erősödik a gyanú, hogy a kép nem teljes, és az asszonykák titkolnak valamit. A videó arra buzdít, hogy ismerjük fel a családon belüli erőszakra utaló apró jeleket, és tegyük őket szóvá, hogy a bántalmazott nők érezzék, nekik sem kell tűrniük. Ez azért is fontos, mert sokan félnek, és inkább hallgatnak.
Már díjazták a magyar ötletet
A kisfilm nemcsak ütős, de még némi büszkeségre is okod ad. Nemrég a reklámszakma egyik legfontosabb nemzetközi rendezvényén, a Cannes-i Reklámfilm Fesztiválon ért el vele harmadik helyezést Soós Bálint a fiatal rendezők versenyében.
Még a közönségdíjat is megkaphatja, ha elég sokan nézik meg a YouTube-on, de ehhez elég rendesen bele kellene húznunk. A mostani tizenötezres nézettségét messze túlszárnyalta például a rosszcsont kislányról szóló videó, ami bőven hárommillió felett jár. Mindenesetre reméljük, hogy a NaNe kisfilmjét a magyar tévékben is viszontlátjuk előbb-utóbb.