Életmód

Strandszezon előtt: az 5 legtutibb gyakorlat popsira

Ha szeretnél szép popsit a nyárra, akkor próbáld ki otthon Balogh Rita fitneszedző öt egyszerű gyakorlatát. Sajnos más nem csinálja meg helyetted. :)

1. Lábnyújtás székkel

Kiinduló helyzet: Egyik kezeddel kapaszkodj meg a szék támláján, másikat tedd csípőre. Állj egy lábra és a másik lábad oldalra behajlítva emeld meg.

Gyakorlat: A behajlított lábad lassan nyújtsd ki.

Ismétlésszám: 2×12 lábanként

Strandszezon előtt: az 5 legtutibb gyakorlat popsira

 

2. Lábkitolás előre

Kiinduló helyzet: Támaszkodj meg úgy a talajon, emelkedj meg úgy, hogy az egyik lábad hajlítva emeld meg.

Gyakorlat: Lassan nyújtsd ki a behajlított lábad előre.

Ismétlésszám: 2×12 lábanként

Strandszezon előtt: az 5 legtutibb gyakorlat popsira

 

3. Lábemelés hason

Kiinduló helyzet: Feküdj hason, a lábszárat enyhén kifelé fordítva emeld meg, és sarkaid érintsd össze egymással.

Gyakorlat: Feneket megfeszítve emeld meg a combjaid a talajtól.

Ismétlésszám: 4×20

Strandszezon előtt: az 5 legtutibb gyakorlat popsira

 

4. Döntött törzsű lábemelés

Kiinduló helyzet: Állj terpeszállásba, és támaszkodj meg az elöl lévő combodon.

Gyakorlat: A hátulsó lábad emeld meg behajlítva a magasba, miközben továbbra is támaszkodsz az elülső lábadon.

Ismétlésszám: 3×16 lábanként

Strandszezon előtt: az 5 legtutibb gyakorlat popsira

 

5. Mérlegállás súlyzóval

Kiinduló helyzet: Fogj egy-egy kézi súlyzót a kezedbe, és helyezd a testsúlyod az egyik lábadra.

Gyakorlat: Dőlj előre a törzseddel, miközben csak az egyik lábadon egyensúlyozol.

Ismétlésszám: 2×15 lábanként

Strandszezon előtt: az 5 legtutibb gyakorlat popsira

 

Standszezon előtt: az 5 legtutibb gyakorlat popsira

Balogh Rita fitneszedző, fitneszszakértő tanácsait hónapról hónapra követhetitek a NLCafén.

Nemzetközi végzettségű testépítés–fitnesz sportedző. Többéves szakmai tapasztalattal a háta mögött mára az egyik legismertebb új generációs női fitnesztréner. Különböző fitneszmagazinok szakértője. Szerepelt már fitneszmagazin címlapján, és kidolgozta saját életmódprogramját, melyet FittAlak névre keresztelt. A legnagyobb közösségi portálon már közel 50 ezren követik tanácsait. Ősszel jelent meg első fitnesz-DVD-je Feszes & Fitt címmel.

EDZÉS OTTHON: 7 EGYSZERŰ GYAKORLAT AZ IZMOS LÁBÉRT

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top

Szeretnél értesítést kapni?

Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.

A hét legizgalmasabb cikkei!
Friss sztárhírek itthonról és külföldről
Tudd meg, mit mond a horoszkópod!
Regisztráció

Elfelejtett jelszavad helyett könnyen tudsz új jelszót megadni, ehhez az alábbi lépéseket kell csak követned:

  1. Add meg az alábbi beviteli mezőben az e-mail címed vagy felhasználóneved
  2. A hozzád tartozó címre kiküldünk egy levelet a jelszócseréhez. Ellenőrizd a SPAM mappádat is, ha nem látod pár percen belül a levelet a beérkezettek között.
  3. A levélben kapott linket 24 órán belül lekattintva eljutsz egy felületre, ahol megadhatod az új jelszavad
  4. Jelentkezz be a friss jelszóval

Fiókod törléséhez add meg a jelszavadat:

Itt tudod a jelszavadat megváltoztatni:

Új jelszó mentése