Cora, a Down-szindrómás kislány abban a reklámkampányban szerepel, amelyben a Livie & Luca az őszi iskolakezdésre kínálja lábbelijeit. A cég összeállt egy nonprofit egyesülettel, és azért harcolnak, hogy a fogyatékkal élők kellő figyelmet kapjanak a médiában.
A fogyatékkal élő fiatalok szereplése ennek a kampánynak a része.
A fogyatékkal élők alkotják a legnagyobb kisebbséget a világon, mégis a legkevésbé vannak jelen a reklámokban és a médiában. Cora olyan természetesen viselkedik a kamera előtt, hogy a Livie & Luca a 2016-os tavaszi/nyári katalógusban is foglalkoztatja. “Azt szeretnénk, ha minden gyermek viszontláthatná magát a médiában” – mondta Allison Charvat, a Livie & Luca marketing- és kommunikációs igazgatója.
Amit a Down-szindrómáról még megtudhatsz:
- Down-szindrómás baba fotójáért őrül meg az internet
- Fitneszmárka arca lett a Down-szindrómás tinilány
- A New York-i divathéten is kifutóra lép a Down-szindrómás modell