A Dove mindig is híres volt a pozitív testképet hirdető kampányairól, legújabb húzásával azonban mindenkinek csalódást okozott. A márka legújabb kampánya részeként hétféle különböző formájú tusfürdős flakont dobott piacra, amelyek elvileg hétféle női testalkatot formáznak. Kezdetnek sokan kifogásolták azt is, hogy a mindig valódi hús-vér nőket felvonultató Dove most csak szimpla flakonokkal helyettesítette modelljeit, mások szerint problémás, hogy hétféle kategóriát jelölnek ki, amelyben minden nőnek meg kéne találnia a saját testalkatát reprezentáló flakont.
De a legigazabb kritika azoktól érkezik, akik szerint ez az egész egyszerűen baromság. Az hagyján, hogy egy csomó hülye formájú flakon nem fér be majd a zuhanyzókba helyezett tartókba, de különben is, miben segít a pozitív testképben, hogy az embernek ugyanolyan “alkatú” a tusfürdője, mint ő maga? Az egész béna és felesleges, és úgy próbál meglovagolni egy manapság népszerű kirakatkiállást, hogy valójában semmi fogalma a témáról. Ez most nem jött be, Dove.