Téged mi zavarna jobban: hogy a melletted lévő asztalnál néhány kissrác épp az egyik társát alázza, vagy ha atomjaira esett sajtburgerrel szolgálnak ki? A Burger King legújabb kampányfilmje, mellyel az iskolai zaklatás komolyságára igyekszik felhívni a figyelmet, pontosan ezt szeretné kideríteni.
Épp ezért az egyik éttermükben néhány beavatott gyerekszínésszel elvégezték a tesztet. Az eredmény? Több mint elkeserítő. Miközben az étterem vendégeinek 90%-a szóvá tette, hogy gusztustalan ételt kapott, csupán 12%-a emelt szót azért a kisfiúért, akit jól láthatóan-hallhatóan zaklattak a vele egykorú társai.
„Pontosan tudjuk, hogy az iskolai zaklatásnak számos formája létezik: lehet fizikai, verbális vagy épp online is. A legfontosabb nem az, hogy különbséget tudjunk tenni a fajtái között, hanem hogy szót emeljünk ellene, legyen az bármilyen. Ez az első és legfontosabb lépés” – írta az étteremlánc a No Bully nonprofit szervezettel közös közleményében.
Nicholas Carlisle, a No Bully alapítója ebben kitért arra is, a közös kampány remek példája annak, hogy az ismert márkák hogyan hívhatják fel hatékonyan a figyelmet olyan társadalmi problémákra, mint például az iskolai zaklatás. A videó egyébként óriási siker: eddig a pillanatig több mint 270 ezren látták a YouTube-on.