Ez Dánia egész népességének közel 16 százalékát jelenti, és az utóbbi években közel 50 százalékos emelkedés figyelhető meg. Amikor Patrick Cakirli szembesült ezekkel a számokkal, úgy döntött, tennie kell valamit. Így született meg a March Against Loneliness (Menet a magány ellen).
A kezdeményezés középpontjában közös kirándulások álltak, melyeket Cakirli Dánia különböző városaiban szervezett, amihez bárki csatlakozhatott. A férfi így akarta felhívni a figyelmet a gyerekek és fiatal felnőttek növekvő magányosságára.
A koncepció szerint semmilyen körülmények között nem indulhatott el túrájára a férfi, hacsak más személy nem kísérte el. Ezzel szerette volna hangsúlyozni Cakirli az emberi interakció, a társadalmi felelősségvállalás és a közösség fontosságát.
Szerencsére az ötlet bejött, több mint 350 ember állt az ügye mellé.