A 16 éves Anna és édesanyja, Dehm a JetStar Melbourne-ből Sydney-be tartó járatára szeretett volna felkerülni, de nem sikerült. A személyzet felszólította, hogy a kutyájának is jegyet kell vásárolnia, ha vele szeretne utazni. Dehm elmondta, hogy többször is repült már a Jetstarral, ezért tudja, hogy járataikon nem számolnak fel díjat a kísérő kutyák utaztatásával kapcsolatban.
A személyzet egyik tagja viszont azt mondta a nőnek, hogy az autista lányt kísérő ebnek igenis szüksége van saját jegyre és székre a vállalati politikájuk szerint. Amikor felszólították az anyát, hogy fizesse ki a 348 dolláros jegyet (kb. 94 000 forint), Dehm elmondta, hogy nem tud és nem is akar ennyit kifizetni.
A JetStar azóta nyilatkozatot adott ki, melyben bocsánatot kért az anyától és lányától. A légitársaság szóvívője elmondta, hogy tévesen azt mondták, hogy a kutya után fizetni kell.
„Évente több száz kutyát szállítunk, a politikánk mindig is az volt, hogy nem kell értük külön díjat fizetni. Tudomásul vesszük, hogy anya és lánya számára felháborító, ami velük történt, ezért további képzést tartottunk csapatunk számára, hogy politikánkat következetesen alkalmazzák, és hasonló eset ne történjen meg újra.”