Életmód

Beintett a hirdetőknek a túlsúlyos divatblogger

És a követői imádják érte.

Az új-zélandi divatblogger, Meaghan Kerr kissé felhúzta magát azon, hogy többen az új év, új én szlogent használták fel reklámra, ezért készített pár nyers fotót magáról.

„Csak egy csinos, kövér baba, amint éli az életét, nevet és jól érzi magát a tengeren” – írta a képekhez Meaghan. A 35 éves nő ezekkel a képekkel kampányolt az erőszakos reklámok ellen, amik mindenáron az emberre akarnak sózni egy új diétát vagy edzőtermi regisztrációt.

Meaghan azt mondja, nagyon rég vett fel ilyen merész bikinit, és nagyon jól érezte magát. „Szerettem volna a napsütést érezni a pocakomon, a tengert a bőrömön. Elővettem ezt a bikinit, ami két éve a fiókban van, még a címkét sem vágtam ki belőle. Még csak nem is takarja a köldökömet, mint máskor. És tudjátok mit? Nem érdekel!”

Meaghan tisztázta a dolgot egy interjúban, elmondta, neki semmi baja azzal, ha valaki megfogadja és elmegy a terembe, szerinte ez csodás elhatározás. Azzal van baja, hogy a hirdetők kifejezetten vadásznak arra, hogy a nőknek gondjuk van a testükkel és ezt kihasználják, hogy eladják termékeiket. Márpedig Meaghan szerint a boldogság nem a testsúlytól vagy az életkortól függ.

(via)

(Kiemelt kép: Instagram)

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top