A Stockholm Folkoperan komoly kihívással küzdött: hogyan is vehetné rá a legfiatalabb közönséget, hogy eljöjjenek hozzájuk, és megnézzenek egy gyerekeknek szánt operaelőadást. Mindezt a szokásosnál némileg kreatívabb eszközökkel szerették volna elérni, ezért megkeresték a híres, klasszikus múltra visszatekintő reklámcég svéd kirendeltségét, és a McCann Stockholmmal közösen dolgoztak ki egy rendkívül izgalmas kampányt.
Az ötlet lényege az volt, hogy választás elé állították a gyerekeket: „brokkoli vagy opera?” – tették fel a kérdést. Minden bizonnyal abból indultak ki, hogy a gyerekek jelentős része szívből gyűlöli a brokkolit, ami be is jött, mert a kisiskolások a két vélt rossz közül az operát választották. „A gyerekek olyan ajánlatot kaptak tőlünk, amit nem tudtak visszautasítani” – ezt a Folkoperan kommunikációs vezetője fogalmazta meg.
A kampány részeként az utcán és a boltokban is osztogattak „brokkoli vagy opera” címkés zöldségeket a szülőknek, és ahogy a videóban is láthatjuk, egy élő kísérletet is folytattak a gyerekekkel, akik végül imádták a Coraline című előadást.