A divatbemutatók a járvány miatt idén nagyrészt online zajlanak a világban, de a Dolce & Gabbana szerdai, milánói bemutatójára már vendégeket is várnak. A Humanitas kutatási alapítvány kampuszán tartott bemutató helyszíne nem véletlen: az alapítvány a koronavírus-elleni vakcinán dolgozik, a projektet pedig az olasz divatház finanszírozza – írja az MTI.
“Pozitív üzenetet akarunk küldeni, az újjászületés üzenetét: lehet újrakezdeni, tiszteletben tartva a biztonsági intézkedéseket”
– hangsúlyozta Giulia Piacentini, a márka szóvivője. Szerdán nemcsak a merész Dolce & Gabbana, hanem az Etro is divatbemutatót tart a városban. Az alkalom azért is különleges, mert március óta nem került sor ilyesmire a világjárvány miatt, a hasonló események csak online zajlottak. A franciáknál szeptemberben szeretnének ismét közönség előtti bemutatókat tartani.
A Dolce & Gabbana sem viszi túlzásba a meghívottak számát: 200 vendég tekintheti meg a 2021-es tavaszi-nyári kollekciót élőben. A manökenek és a személyzet pontos biztonsági előírásokat követ, a vendégeknek és a kulisszák mögött is kötelező lesz a maszkviselés, de azt a divatház még nem árulta el, hogy a modelljeik is viselnek-e majd maszkot.