Adam Breedon hét éven keresztül parkolóőrként dolgozott, majd partnerével, Monika Makarewiz-cel úgy döntöttek, ezentúl szexjátékokat fognak árulni. Ugyan nem volt sok pénzük, csak 100 fontot tudtak beletenni a cégbe fejenként, de bő hat évvel ezelőtt megnyitották a webshopjukat.
Az első, saját tervezésű szexjátékukat 2015-ben készítették el, és igen, Adam Breedon volt hozzá a modell, írja a Metro. Nem sokkal később már nemcsak saját webshopjuk volt, de megalapították a Godemiche márkát is, és egyre bővülő termékpalettájukat különböző vásárokon is bemutatták, 2016-ra pedig annyira beindult az üzlet, hogy mindketten búcsút inthettek főállásuknak.
Most már 30 különböző saját termékük van, ezek rengeteg színkombinációban kaphatók, és a nagysággal bizony együtt jár az is, hogy ezeket már nem az otthonuk fürdőszobájában gyártják, hanem bérelni kellett egy helyiséget és fel kellett venni pár alkalmazottat is.
És nemcsak a kínálat nőtt meg, hanem a kereslet is, míg az előző pénzügyi évben 123 ezer font (kb. 50 millió forint) volt a forgalmuk, ez most 250 fontra (kb. 101 millió forintra) nőtt. Szerintük ehhez köze van a koronavírus-járványnak is. „A párok valószínűleg sokkal szívesebben kísérleteznek lettek, mert unják az otthonlétet és többet is szexelnek, illetve többet beszélnek arról, hogy kit mit szeret az ágyban” – nyilatkozta Monika Makarewiz.