nlc.hu
Életmód

BioTechUSA étrendkiegészítő bolt nyitása az Allee-ban

Megnyílt Magyarország legnagyobb étrendkiegészítő boltja az Allee-ban

Az üzletben Európában először a cég táplálékkiegészítői mellett az Apparel névre keresztelt sportruházati üzletág teljes szortimentje is elérhetővé vált.

Az étrendkiegészítőket, speciális élelmiszereket és sportruházatot gyártó és forgalmazó BioTechUSA-cégcsoport júniusban nyitotta meg Magyarországon a legnagyobb, az Allee bevásárlóközpontban található, 110 négyzetméteres exkluzív üzletét. Ez az egyetlen olyan bolt Európában, ahol a vállalat minden termékével találkozhatnak a vásárlók, legyen szó étrendkiegészítőkről és az eddig csak online elérhető, saját tervezésű Apparel ruházati termékekről, mely főként az edzőtermi edzést űzőket szolgálja ki. A jelenleg 100-féle ruhatípusból álló, prémium alapanyagokból készülő Apparel termékcsaládban az aktív életmódot képviselők mellett a sportos divatot kedvelők is megtalálhatják a nekik tetsző darabokat.

A BioTechUSA több mint 20 éve dolgozik azért, hogy termékei és szakértelme segítségével világszerte milliókkal ismertesse meg a mozgás, a kiegyensúlyozott és aktív életmód örömét. A „The Feeling of Success” mottóval azokhoz az átlagemberekhez szól, akik tudatosan élnek, és szeretnék kihozni minden helyzetből a maximumot. Az étrendkiegészítők és funkcionális élelmiszerek mellett azonban egyre fontosabbá vált a cégcsoport számára sportruházati termékkategóriája, az Apparel is.

Fogyasztói igényekre reagálva két éve vezettük be a magyar piacra ruhakínálatunkat, mely kezdetben egy kisebb árukészlettel online volt csak elérhető. A sikeres tesztidőszak után bővítettük termékeink palettáját, és a vásárlóink visszajelzéseit is figyelembe véve teljesen az edzőtermi edzés iránt elkötelezett vásárlóink igényeire szabott prémium kollekciókat hoztunk létre. Tavaly két – összesen 100-féle ruhatípusból álló – saját tervezésű kollekciót vezettünk be a BioTechUSA márka alatt. A legnépszerűbb termékeink a női leggingsek, a melltartók, valamint a férfi pólók, melyek együtt a teljes, ruházati termékekből származó árbevétel több mint 60%-át teszik ki. A fennmaradó 40%-on pulóverek, rövidnadrágok és trikók osztoznak” – mondta Lévai Bálint, a BioTechUSA-cégcsoport társtulajdonosa és vezérigazgatója.

A BioTechUSA márkanagykövetei

12_A BioTechUSA márkanagykövetei_ Lékai-Kiss Ramóna, Ferentzy-Kiss Virág, Kovács-Nyári Diána, Gelencsér Tímea és Novák Zalán

Ezzel egy időben nyitotta meg a cégcsoport a legnagyobb magyar egységét: az Allee Bevásárlóközpontban található, 110 négyzetméter alapterületű exkluzív üzlet különlegessége, hogy jelenleg ez az egyetlen olyan bolt Európában, ahol a BioTechUSA minden termékével találkozhatnak a vásárlók, legyen szó étrendkiegészítőkről vagy az Apparel teljes kínálatáról.

Az előttünk álló időszakra nem titkolt célunk, hogy növeljük azon üzleteink számát, amelyben prémium sportruházati termékeink is megtalálhatóak, emellett pedig folyamatosan bővítjük kollekcióinkat is. Érdemes tehát figyelemmel követni minket, hiszen hamarosan további újdonságokkal is találkozhatnak vásárlóink a boltok polcain, illetve webshopjainkban.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top