![szakítás, szomorúság, ex](https://nlc.hu/uploads/2025/02/breakupc.jpg)
A kiállításon való részvételhez a FIVA, vagyis a Nemzetközi Veteránautó Szövetség igazolása is kell, de ezen felül is szigorúan válogatnak a jelentkezők között.
A résztvevőket némiképp jellemzi, hogy volt olyan tulajdonos, aki több tíz éve jelen van a kiállításon, ami azt jelenti, hogy minden évben tudott jelentkezni 3-4 autóval, melyből egyet beválasztottak.
A több mint 50 veterán között megbújt néhány friss koncepcióautó, így akik nem ámultak el a 60-70 éves járgányok láttán, a 2010-es Alfa Romeo TZ3 Corsa láttán biztosan dobtak egy hátast.
Bangle és a Kamm Coupé Mivel már több mint egy évtizede szponzorálja a BMW a Concorsót, így idén felvonultak a gyár legszebb és leghíresebb modelljei. Hetven éve a BMW nyerte a Mille Miglia-t egy 328 Kamm Coupéval, de a háború alatt mindegyik eltűnt.
2006-ban viszont a bajor autógyár feltámasztotta a legendát, melynek aszimmetrikus vonalai Chris Bangle keze munkáját dicsérik, akimellesleg szintén részt vett a kiállításon.
Nyolc kategória az oldtimereké, egy pedig a koncepcióké volt, ezen belül pedig a háború előtti-utáni, sport, nyitott vagy zárt versenyautókat, két ajtós, négy üléses oldtimereket és a tanulmányautókat különböztették meg.
A legidősebb autó, egy Talbot Darracq GP 1500 1926-ból érkezett, az öregek között a legfiatalabb pedig az 1971-es Iso Rivolta Grifo Can Am.
Akik egy kicsit is értenek az oldtimerekhez, két napon keresztül gyakorlatilag folyamatos orgazmusközeli állapotban érezhették magukat. Olyan autókat lehetett látni, amilyeneket sehol máshol.
Az utóbbin a közönség által a legszebbnek ítélt autó a Talbot-Lago, T150 C SS lett 1938-ból, melyet “könnycsepp kupénak” is hívnak. Mivel az egyes kategóriákban 6-7 kocsi indult, és a zsűri rengeteg különdíjat osztott ki, gyakorlatilag mindenki hazavihetett egy trófeát.