nlc.hu
Aktuális
Kirakatbámulás helyett kattint a magyar

Kirakatbámulás helyett kattint a magyar

Hol van már az a jó kis shoppingolás? Hasít az online vásárlás Magyarországon.

Két év alatt tízszeresére nőtt az online bevásárlók száma hazánkban – írja a hir24.hu. Főként kozmetikumokat, állateledelt és ásványvizet pakolunk a virtuális kosárba, de a friss áruk és a tejtermékek online beszerzése is egyre gyakoribb. Az interentes vásárlás során leginkább az ismert márkákat választjuk, ám a saját márkás termékek is egyre népszerűbbek. Az online shopping túra közben többet költünk, mint az üzletekben, ilyenkor átlagosan háromszor akkora összeget hagyunk a kasszánál. Bár a boltok nagy része vasárnap tart zárva, a legtöbben hétfőn vásárolnak az interneten keresztül. De ma szerda van, úgyhogy idézzük fel a kirakatbámulás hangulatát 50 Centtel:

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top