Köztudott, hogy Donald Trump szerint a klímaváltozás kitalált dolog, ezért jelentős forrásokat von el a klímakutatással foglalkozó szervezetektől, például a NASA-tól is. Most egy jobboldali szervezet, a Partnership for Responsible Growth tévéreklámokkal szeretne üzenni az amerikai elnöknek, ezért olyan csatornákon és olyan műsorok között vásároltak reklámidőt, melyről tudni, hogy Trump nézi őket.
Persze a szervezet nemcsak az Egyesült Államok új elnökét akarja elérni, hanem támogatóit is. Emellett céljuk az is, hogy árnyalják a klímaváltozásról szóló képet, ami a jobboldali tévékben a témáról megjelenik.
A Partnership for Responsible Growth szerint már a konzervatív fiatalok is létező problémaként ismerik el a klímaváltozást, akik inkább piaci alapon keresik a megoldást, nem pedig kormányzati fellépést várnak.
A szervezetnél úgy vélik, meg van a hajlandóság a párbeszédre a konzervatív oldalon is, csak eddig rosszul tálalták a témát. A közelgő hetek reklámjaiban ezért piaci megoldásokat fognak felvetni a klímaváltozás ellen, például a szénadót, ami igazából befektetés a tisztább technológiák terjesztésébe.