Egy nagyon rövid kérdőív kitöltése után 85 ezer forint értékű Tesco-kupont ígér az a weboldal, amelyre tömegével kattantak rá a magyar netezők csütörtök délután – írja a Hvg.hu.
A lap végigkattintotta a tesztet, amelyben például olyan kérdések szerepelnek, hogy vásároltál-e már a Tescóban, vagy megnézted-e már a weboldalukat. Az oldal készítői arra is gondoltak, hogy kamu hozzászólásokkal tegyék hitelesebbé a játékot.
A válaszoknak nincs jelentőségük, de utána jön a lényeg: Viberen vagy Facebookon 15 ismerőssel kell megosztani ezt a “nagyszerű ajánlatot”, utána pedig csak az adataink megadása van hátra. Nyeremény persze nincs, de addigra már a terjesztőjévé válik az oldal megosztója is.
A Tesco közölte, nincs közük a játékhoz, egyébként is mindig a saját weboldalukon vagy Facebook-oldalukon indítják a promócióikat.