Aktuális

A hírességeknek annyi, éljenek az influenszerek? – jön a Brandfestival

Az nlc biztosan ott lesz.

Szerdán kezdődik a Brandfestival, a márkamenedzsment, a reklámipar fontos hazai találkozója. Csütörtökön 11.15-től Celebrity Branding, Content Creators & Brand Endorsements címmel rendeznek kerekasztal-beszélgetést, amelyen részt vesz az nlc főszerkesztője, Pácsonyi Daniella is. 

A beszélgetés további résztvevői: 

  • Moderátor: Szántó Péter: SpringTab, Founder & Owner
  • Majoros Péter (Majka): TV2 Média Csoport, műsorvezető
  • Ördög Nóra: TV2 Média Csoport, műsorvezető
  • Farkas Dániel: StarNetwork, szakmai vezető

(Fotó: Christopher Polk/AMA2014/Getty Images for DCP)

Az esemény ajánlója: 

Egy híresség, egy influencer karakterére épített reklám sikerre vihet egy márkát. Egyre több márkatulajdonos hisz abban, hogy az ismert egyéniségekkel jól lehet csomagolni a marketingüzeneteket. A híresség nem pusztán egy „rábeszélőgép”, hanem olyasvalaki, aki egy kicsit elvarázsolja a fogyasztót – egészen addig, amíg a hitelesség határain belül marad. Többek között a következő kérdésekre is választ adnak szakértő előadóink:

  • Igaz, hogy a hírességek helyét átveszik az influencerek?
  • Mítosz vagy valóság, hogy a celebreklámok költségesek és kockázatosak?
  • Mit nyer a márkatulajdonos és mit a reklámarc egy termékpartneri együttműködéssel?
  • Miben rejlik a celeb/influencer marketing legnagyobb erőssége, gyengesége, lehetősége és veszélye?
  • Az ördögnek is eladom magam: számít-e a hitelesség?

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top