Még múlt héten hétfőn robbant a nagy „húsgolyóbomba”, amikor a Lidl egy Facebook-posztjában finoman megpiszkálta az IKEA bútoráruházat, amelynek kommunikációs stábja nem volt rest kedvesen visszaszólni, innentől pedig elgurult a gyógyszer, szinte alig akadt magyar cég, amelyik ne szólt volna hozzá a jelenleg 17.000 hozzászólást tartalmazó poszthoz.
Most úgy tűnik, az IKEA szeretne egy második menetet, a bútoráruház ugyanis most akciósan kínálja jellegzetes húsgolyóit – írja a hvg.hu.
A cég az erről szóló Facebook-posztban pedig a Lidlnek is finoman odaszóltak, miszerint: „így biztosan nem lesz szükség összeszerelési útmutatóra”.
Bár a Lidl egyelőre nem szállt be a második kommentvilág-háborúba, a poszt már így is szépen pörög: cikkünk írásának pillanatában 695-en szóltak hozzá és 264-en meg is osztották az IKEA bejegyzését.