A Metro áruház lánc eddig elsősorban a kiskereskedők, viszonteladók, vendéglátósok bevásárlásainak célpontja volt. Egyszóval céges ügyfelek igényeit szolgálták ki, azonban harminc év után – mostantól – a Metro lehetővé teszi magánszemélyek számára is a bevásárlást – szúrta ki a Promotions.
A Metro kártya kiváltásának feltétele
eddig vállalkozói igazolvány vagy céges regisztráció volt. A nemrég bevezetett változások óta viszont magánszemély is kérhet kártyát online vagy személyesen, az áruházak információs pultjánál. A Metro célja a lépéssel vásárlói körük szélesítése volt. A minőségi élelmiszerek mellett különleges alapanyagokat is kínáló Metro több mint 22 ezer terméket kínál. Szortimentjükben friss hal, tenger gyümölcsei, különleges húsok és a
nemzetközi konyhák szükséges hozzávalói is megtalálhatók.
További információ a Metro honlapján található, ahol az aktuális promóciókról, a Metro Companion appról és a kártyaigénylés részleteiről is tájékozódhat az érdeklődő.
Nyitókép: Pixabay