A viszonylag új, chengdui étterem tulajdonosai azt gondolták, nemrég meghirdetett All You can Eat-akciójukkal (Annyit ehetsz, amennyi csak beléd fér!) felfuttatják a hely forgalmát, de arra álmukban sem gondolták, hogy éppen az ellenkezőjét érik el.
A tulajdonosok arra számítottak, hogy az akció időszaka pénzügyileg veszteséges lesz, de hosszú távon kifizetődik, hiszen a promóció rengeteg új ügyfelet vonz majd be, akik hűséges törzsvendégekké válnak remélhetőleg.
Sajnos nem így történt. Az étterem napi 500 vendéget szolgált ki ebben az időszakban, a tulajdonosoknak és az ott dolgozóknak is minimum napi 10 órás műszakokat kellett bevállalniuk, annyi volt a munka. Akkor mégis mi volt a baj? Mint kiderült, a menedzsment nem igazán dolgozta ki a promóciót.
Egyszerű tagsági kártyákat készítettek, amelyek nem tartalmaztak fényképet és semmilyen módon nem korlátozták a vendégek belépését az étterembe. Természetesen nem sokáig tartott a vendégeknek megtalálni a kiskapukat, így volt, aki naponta többször is kihasználta az akciót.
Az étterem tulajdonosai 11 nap után kénytelenek voltak nemcsak az akciót leállítani, hanem az éttermet is bezárni, hogy csökkentsék óriási veszteségüket.