Kifejezetten népszerű termék lett a fagyasztott pizza a magyar vásárlók körében, amit mi sem támaszt jobban alá, mint hogy 2017 júliusa és 2018 júniusa között 18 millió darab fogyott belőle nyolcmilliárd forint feletti értékben. Ez a mennyiség egyötödével több, mint az előző évi azonos időszakban mért érték.
A Nielsen friss felméréséből kiderül, hogy a legtöbb fagyasztott pizzát Budapesten és környékén vásárolják a magyarok, a kedvencünk pedig a sonkás és a szalámis változat. A legkevesebb mirelit pizza délnyugaton fogy, de az eladott mennyiség így is eléri a 6000 tonnát, ami 43 kifejlett kék bálna súlyával egyenlő.
Az értékesített pizzák több mint kétharmada diszkontokból és szupermarketekből kerül a kosarakba: 100-ból 68 pizza innen kerül az asztalra.
„A fagyasztott pizza növekvő népszerűsége jól mutatja, hogy emelkedik a kényelmi termékek iránti kereslet – mondta Hajnal Dóra, a Nielsen ügyfélkapcsolati vezetője. – Érdekesség, hogy a gyártói és kereskedői márkák értékbeli aránya szinte azonos, 51 százalék a kereskedelmi márkák javára, vagyis a fogyasztók szívesen vásárolnak saját márkás fagyasztott pizzát is, sőt ezek az előző évhez képest beelőzték a gyártói márkákat.”