Egy texasi férfi bebizonyította, hogy a sokat szidott közösségi médiának valódi haszna is lehet – írja a LAD Bible. Billy By a Twitteren írta meg, hogy az édesapja nagyon szomorú, mert senki sem látogatja a fánkozóját.
„Apukám szomorú, mert senki sem vásárol az új fánkozójában” – írta a közösségi oldalon megosztott posztjában, amelyhez jó néhány ínycsiklandó fényképet is mellékelt.
A posztot egy pillanat alatt felkapták a twitterezők, néhány nap alatt több mint 300 ezer like-ot és megosztást kapott. Következő bejegyzésében Billy a bolt címét és Instagram-oldalát is megosztotta. Több se kellett hozzá: az édesszájú houstoniak azonnal megrohanták a boltot, és nem győzték dicsérni az ott kapható finomságokat.
A Billy’s Donuts Facebook-oldalának már több mint 14 500 követője van – nem rossz, tekintetbe véve, hogy alig néhány napja nyitott az üzlet. „Köszönjük mindenkinek, aki eljött! Ma mindent eladtunk! Nagyon sokra tartjuk a szereteteteket és a támogatásotokat. Édesapám már egyáltalán nem szomorú” – lelkendezett Billy.