Gasztro

Halálos fenyegetések miatt költözött el egy család, miután szerepeltek a Lidl reklámjában

A fiataloknak 22 hónapos kisfiukkal el kellett hagyniuk Írországot, mert helyi rasszista csoportoknak nem tetszett, hogy egy multikulturális család tűnik fel a reklámban.
Lidl

Miután a Ryan család önmagát alakította az ír Lidl-reklámban, először az összeesküvéselmélet-hívő Gemma O’Doherty tett közzé róluk egy rasszista posztot Twitteren – írja a 24.hu. A bevándorlásellenes aktivista a Lidl ellen is uszítani kezdett, mert a multikulturális családmodell népszerűsítésével szerinte az áruházlánc a titkos tervet támogatja, mely lecserélné Írország fehér lakosságát.

Ezek után a 33 éves Fiona Ryan, vőlegénye, a 32 éves Jonathan Mathis, és kisfiuk, a 22 hónapos  Jonah szélsőségesek állandó zaklatásának céltáblájává váltak, számtalan halálos fenyegetést kaptak az interneten. Bár a posztok alatt sokan megvédték őket, és maga a Ryan család is harcolt egy darabig a gyűlöletbeszéd ellen, és szorgalmazta a szigorúbb szabályozást a közösségi oldalakon, inkább úgy döntöttek, visszaköltöznek Angliába.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top