Az Aldi, mely nemrég vajháborúba indult, poénosnak szánt húsvéti bejegyzése „tömeges agyzsibbadást” okozott a Promotions szerint.
A húsvétra való tekintettel az Aldi leakciózta a magyarok asztaláról ilyenkor szinte nélkülözhetetlen tormát, és ezt úgy illusztrálták a marketingesek, amitől mindenki csak a fejét fogta kínjában. A fotón két, éppen versenyző torma van, felül pedig a „Torma-1” felirat látható – ezzel egyértelműen az itthon is sokak által követett autósportra, a Forma-1-re/Formula-1-re utalva.
Volt, aki kommentben jelezte, hogy teljesen leolvadt az agya ettől az F1-es, tormás képtől, és hogy az Aldi az ilyen posztokkal csak kínozza az embereket. Persze bőven akadtak olyanok is, akik jót nevettek a dolgon, és értékelték a kicsit fárasztó, humoros fotót, ami sokaknak nagy mosolyt csalt az arcára.
Az egyik legfrappánsabb riposzt egy férfié volt:
A Torma 1-es selejtező előfeltétele a sonkatonaságnak?
De ez sem volt rossz:
Vajon melyik sajtrácsról indulnak?