Képzeld el, hogy tortát akarsz csináltatni, megálmodod, még konkrét instrukciókat és rajzokat is leadsz a rendelésedhez, és aztán mégsem azt kapod, amit szerettél volna. Nem, ez nem a Jóbarátok egyik epizódja, hanem a való élet, ami meglehetősen viccesen alakult, miután a Costco vállalat kicsit félreértette, mit is szeretne pontosan a vásárló.
A rajzon, amit a megrendelő adott le, egy szögletes torta szerepelt, amelynek a felső szegélyét piros csík díszítette, illetve megjegyezték, hogy se írást, se díszítést nem kérnek rá, csak és kizárólag a piros szórást a szélére. A megrendelőlapon láthatóan át is van húzva eltéveszthetetlenül nagy x-szel mindkét rubrika.
Ehhez képest azonban mégsem sikerült a süteményt a leírtak alapján elkészíteni, sőt, nemes egyszerűséggel a tetejére rajzolták a leadott vázlatot.
A fotót megosztó Reddit felhasználó azt írta a bejegyzéséhez, hogy „a Costco pontosan azt fogja megadni számodra, amiről tudja, hogy nincs szükséged”, nyilván nem örült a végeredménynek, azonban a felhasználók körében hasított a bejegyzés, a legtöbben azon viccelődtek, hogy a cukrász milyen jól visszaadta az eredeti rajz részleteit.